joi, 1 iulie 2010

Atena - Likavitos

Atena fiind cel mai vizitat oras al Greciei, o poti vedea, in toata splendoarea ei, de pe Acropole si depe muntele Likavitos. Intr-o prezentare anterioara(despre Acropole) ai vazut Atena de pe Acropole, si tot de acolo ai vazut si Likavitos (Likavetus).

Aici ai sa vezi Atena si Acropole de pe Likavitos, care are o pozitie mai inalta, decat Acropole. Drumul pana in varful muntelui este destul de abrupt si cam greu de urcat. Exista un funicular care dupa pana sus. Eu nu l-am vazut. In prag de seara m-am hotarat, eu si sotia, sa atingem acest punct turistic. Va spun eu ca merita acest efort.

Dupa ce parasesti aglomerarea urbana, urci pe o panta destul de mare, mergand pe o alee principala. In timpul urcusului, vezi o biserica, Sf. Isidor, unde am intalnit calugari romani, foarte amabili. Dupa ce am depasit biserica, am zarit clopotnita bisericii Sf. Dumitru. Aleea in panta si din loc in loc cu trepte era marginita de multe tufe de cactusi, cativa infloriti.

Nu rata sa privesti aceasta panorama la asfintit. In timpul zilei este foarte cald. Noi am fost la inceputul lui iunie si cred ca cea mai buna perioada de vizitare, din punct de vedere al temperaturii, a Greciei, este mai – 15 iunie sau incepand cu septembrie.

Am incercat sa pun si muzica in prezentare. Iti place?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu