joi, 13 mai 2010

prima zi



Sa incepem prezentarea.

Am plecat din Bucuresti dimineata devreme, am traversat Dunarea pe podul de la Giurgiu, am trecut pe langa Plevna intrand pe autostrada Varna-Sofia. Am facut popas intr-un loc denumit ”La steaguri” un popas special amenajat pentru pauza turistilor, popas dotat cu toate cele necesare (nu vedeti la noi asa ceva). Am continuat traseul pe autostrada pana la Sofia, de unde am luat-o spre sud, directia Grecia. Pozele de pe traseu sunt facute prin geamul autocarului si imi cer scuze pentru calitatea lor.
Inainte de granita cu Grecia, la cca 30-40 km, an facut o abatere de la traseu si am vizitat manastirea Rila, din muntii cu acelasi nume. Este splendid, merita vizitata. Nu ratati vizitarea daca treceti prin zona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu