luni, 14 mai 2012

Hello!


         Nu am fost de foarte multă vreme pe aici. Am avut alte preocupări. Îmi cer scuze pentru absența îndelungată.
         Am descoperit că pot surprinde diferite aspecte din natură și fără aparat foto. Din curiozitate am cumpărat o revistă ”curs de pictură” și am încercat să fac și eu câte ceva, să-mi dau seama dacă reușesc.
           Dacă urmezi sfaturile din revistă, sunt sigur că și tu vei reuși. Totul este să ai „puțintică răbdare„ bibicule și vei fi bucuros de ceea ce vei realiza.
             Poți încerca să realizezi diverse imagini în creioane colorate, tempera, acrilice sau ulei, sau pur și simplu grafică alb-negru.
          Astfel am realizat câteva mici tablouri în ulei, pe pânză cât și pe carton gata pregătit pentru pictură, cumpărate de la un magazin de profil.  
Ce părere ai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu