luni, 15 noiembrie 2010

Ai vizitat orasul Istanbul?

Am facut putina teorie. Gata. Poate mai tarziu. Daca ai intrebari, intreaba-te ca nu se stie cine iti va raspunde.

Pentru primii 5 care posteaza un comentariu, voi face un slideshow.

In continuare voi relata despre excursia efectuata la Istanbul, in acest an.

Excursia a fost pe durata a 5 zile, din care 2 zile pe drum si 3 zile in Istanbul. A fost placut.

Prima zi. Am plecat dimineta din Bucuresti spre Giurgiu, am trecut podul peste Dunare spre Ruse, apoi am luat directia sud est spre Turcia cu tinta finala – Istanbul.

Vezi si tu ce autostrada faina au turcii. De ce la ei se poate? Si nu sunt in UE. Au si poduri peste stramtoarea Bosfor, poduri suspendate pe cablu.

Sa vezi cat de mult se construieste la ei. Cum te apropii de Istanbul, vezi cartiere intregi in constructie. Cred si eu. Unde sa adapostesti aproape 18.000.000 de locuitori? Incape Romania in Istanbul?

Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor. Au fost facute din autocar. Mai multe imagini in slideshow-ul de mai jos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu